مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 20:102021-11-22اقتصادي

مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز الگویی برای دیگر استان ها


رییس جهاد دانشگاهی استان فارس ایجاد مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی در البرز را در راستای توسعه طرح مشاغل خانگی در البرز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: - ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان فارس ایجاد مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی در البرز را در راستای توسعه طرح مشاغل خانگی در البرز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح در البرز بسیار خوب عملی شده و می تواند به عنوان الگوی خوبی برای استان های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مظاهر بابایی روز دوشنبه یکم آذرماه در بازدید از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز، افزود: یکی از مباحثی که به صورت شاخص در این مرکز قابل دیدن است، همکاری ارگان ها و نهادهای متولی است.

این موضوع عملی شده تا الگویی برای همه استان ها باشد.

هم افزایی ارگان ها باعث شده که این طرح به بهترین نحو انجام شود و از ظرفیت هایی که در سطح استان و شهرستان ها وجود دارد استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد چنین مراکزی می تواند تکمیل کننده چرخه مشاغل خانگی باشد، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب در کنار ارئه محصولات، مشاوره، برندسازی و کارگاه های آموزشی است.

ما باید بپذیریم که سبک سنتی تجارت و کسب وکار نمی تواند پاسخگوی بازار جدید جهانی باشد و برای اینکه بتوانیم در سطح ملی و بین المللی رقابت داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز الگویی برای دیگر استان ها

مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز الگویی برای دیگر استان ها