مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-23بين الملل

دموکرات های سنا کاهش شدید محبوبیت بایدن را در جلسه بحران بررسی کردند


سناتورهای دموکرات که نگران پیامد کاهش محبوبیت بایدن بر کنترل این حزب در کنگره هستند، با کارشناسان در یک جلسه بحران وضعیت وی را ارزیابی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دموکرات های سنا به طور فزاینده ای نگران این هستند که روند کاهشی محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها، تهدیدی برای کنترل این حزب بر کنگره باشد.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل ، میزان محبوبیت بایدن در نظرسنجی دانشگاه کویینیپیاک در هفته گذشته فقط 36 درصد بود که همچنان از روند نزولی رضایت از عملکرد وی حکایت داشت.

  دموکرات ها رقابت فرمانداری در ویرجینیا را واگذار کردند اما توانستند در رییس جمهور آمریکا که وارد هفتاد و نه سالگی شده، به متحدان دموکرات خود اطمینان داده که در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد.

این روزنامه آمریکایی نوشت، بایدن در جلسه ای مجازی با اهدا کنندگان و حامیان مالی در ماه جاری میلادی گفته او به دنبال رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری است.

واشنگتن پست به نقل از اد رندل فرماندار سابق ایالت پنسیلوانیا که در این جلسه مجازی حاضر بوده می نویسد: حرفی که او به صورت علنی می گوید، چیزی است که به آن باور دارد.

هیچ فرقی نمی کند.

اگر او احساس کند به طور فیزیکی یا احساسی نمی تواند از عهده این کار برآید، در انتخابات شرکت نخواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات های سنا کاهش شدید محبوبیت بایدن را در جلسه بحران بررسی کردند

دموکرات های سنا کاهش شدید محبوبیت بایدن را در جلسه بحران بررسی کردند