مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-23بين الملل

درخواست اعضای کنگره از بلینکن برای ممانعت از شهرک سازی در منطقه ای در قدس شرقی


یک رسانه عبری زبان از درخواست 26 عضو کنگره آمریکا از وزیر خارجه این کشور برای ممانعت از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه ای در شرق قدس اشغالی خبر داد.

- یک رسانه عبری زبان از درخواست 26 عضو کنگره آمریکا از وزیر خارجه این کشور برای ممانعت از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه ای در شرق قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد که 26 عضو کنگره آمریکا از آنتونی بلینکن خواسته اند که رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهد تا مانع از شهرک سازی آن در منطقه موسوم به E1 در شرق قدس اشغالی شود.

طبق این گزارش، این 26 عضو کنگره از حزب دموکراتیک هستند و پس از تصویب ساخت بیش از 3000 واحد شهرکی در منطقه مذکور توسط دولت رژیم صهیونیستی این درخواست را مطرح کردند.

این اعضای کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی از تصمیمات و طرح های رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای شهرکی بیشتر در اراضی فلسطین، تأکید کردند که این تصمیمات راه حل دو کشوری را تضعیف کرده و نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می رود.

این قانون گذاران آمریکایی همچنین گفتند که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ساخت شهرک توسط دولت رژیم صهیونیستی در کرانه باختری 28 درصد بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعضای کنگره از بلینکن برای ممانعت از شهرک سازی در منطقه ای در قدس شرقی

درخواست اعضای کنگره از بلینکن برای ممانعت از شهرک سازی در منطقه ای در قدس شرقی