مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-24بين الملل

سیسی پایان مداخلات خارجی در لیبی را خواستار شد


رییس جمهوری مصر بر لزوم پایان یافتن تمامی مداخله های خارجی در لیبی، حفظ تمامیت ارضی و بازگرداندن امنیت و ثبات در این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر تصریح کرد، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری این کشور از محمد المنفی، رییس شورای ریاستی لیبی در قاهره استقبال کرده و در جریان دیدار با وی، مشارکت المنفی در کنفرانس پاریس را که بر لزوم برگزاری انتخابات در دسامبر 2021 و پایبندی به اجرای بندهای نقشه راه ملی به رغم چالش های داخلی مختلف در این زمینه تاکید داشت، ستود.

رییس جمهوری مصر مجدداً بر حمایت تمام قد کشورش از روند سیاسی برای حل بحران لیبی و تمایل به تقویت هماهنگی مستحکم با طرف لیبیایی طی دوره کنونی در این زمینه تاکید کرد.

عبدالفتاح سیسی همچنین بر لزوم پایان یافتن تمامی مداخله های خارجی در لیبی، حفظ تمامیت ارضی و بازگرداندن امنیت و ثبات در این کشور تأکید کرد.

در همین راستا، رییس شورای ریاستی لیبی به عبدالفتاح سیسی تصدی ریاست کومسا(بازار مشترک برای شرق و جنوب آفریقا) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این امر در پیشبرد مسیر توسعه و تکامل منطقه ای، سهیم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی پایان مداخلات خارجی در لیبی را خواستار شد

سیسی پایان مداخلات خارجی در لیبی را خواستار شد