مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-24ورزشي

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار همدان، گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد، خودتان را آماده کنید، یک روز این مملکت و این کشور به شما رجوع خواهد کرد.

- مهدی باب الحوائجی، چهارشنبه 3آذرماه در جمع دانشجویان ورودی دانشگاه پیام نور همدان، خطاب به دانشجویان جدیدالورود، اظهار کرد: من در میان شما فرماندار، استاندار و نماینده مجلس می بینم، خودتان را آماده کنید، یک روز این مملکت و این کشور به شما رجوع خواهد کرد.

باب الحوائجی با بیان اینکه براساس فرمایش رهبر انقلاب، وای به حال جامعه ای که جوانان خودشان را آماده نکرده و جامعه به آن ها رجوع کند، تصریح کرد: رهبر انقلاب، سه دستور برای آینده سازی و آینده نگاری برای جوانان صادر کردند تا آماده باشند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در رابطه با تحصیل، تهذیب و ورزش، توضیح داد: رهبر انقلاب، گفتند درس بخوانید چون ما به آدم باسواد و متخصص احتیاج داریم.

متخصص متعهدی که خوب فکر کند ،خوب و زیبا زندگی کند، حلال و حرام را رعایت و دستورات را اجرا کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار همدان، ادامه داد: تقوا و تهذیب یعنی خوب فکر کنید، دیگران را اذیت نکنید، برای مردم خوب بخواهید، دستورات خدا را اجرا کنید، متعهد باشید و در رابطه با ورزش هم نباید پرخوری کنید و باید بدن خود را حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد