مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:302021-11-24سياسي

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی اردبیل برگزار شد


آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل شامگاه چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: عمل گرایی در عرصه خدمت یک امر انکارناپذیر در راستای توسعه همه جانبه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که در همین راستا پیروی از تفکر بسیجی در میدان عمل خالی از لطف نیست.

وی با اشاره به تقویت روحیه و تفکر بسیجی تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی در تمامی برهه های سخت یاری رسان و نجات بخش بوده که برای مقابله با جنگ نرم دشمن و امپراطوری رسانه های غربی باید به این تفکر متوسل شد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: تحمیل تفکر استعمارگری غرب در دنیا این موضوع مهم را به اثبات رسانده است که جوامع مستعمره هرگز تسلیم افکار اشتباه آن ها نشده و همواره با ترسیم خط مشی صحیح همگان را به پیروی از تفکر و فرهنگ ایرانی دعوت خواهند کرد.

حجت الاسلام کثیرلو نقش رسانه ها را در آگاهی دهی به جوامع هدف بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: تلاش رسانه های استان در راستای تنویر افکار عمومی ستودنی است و در همین رابطه امید داریم با فعالیت هیئت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در چارچوب قوانین شاهد پیشروی فرهنگ رسانه در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی اردبیل برگزار شد

آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی اردبیل برگزار شد