مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:102021-11-25سياسي

طرح محلات اسلامی مهمترین اقدام بسیج استان سمنان است


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه طرح محلات اسلامی مهمترین اقدام بسیج استان است که در سطح کشور نیز اجرا شد اما خاستگاه آن سمنان بود، - گفت: روحانیان در این طرح نقش بسزایی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی شامگاه چهارشنبه در همایش مشترک روحانیان و بسیجیان استان سمنان موسوم به راه مشترک به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه استان با حضور بسیجیان، روحانیان، پیشکسوتان عرصه جهاد، با بیان اینکه بسیج در این چهار دهه خدمات قابل توجهی را به جامعه ارائه کرده اما شاید یکی از مهمترین این خدمات را بتوان محلات اسلامی دانست، تاکید کرد: این طرح هم اکنون در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه خاستگاه این طرح استان سمنان است و طرح اولیه آن در این استان با مشارکت محلات، مساجد، بسیج و روحانیان و… ایجاد شد و امروز افتخار داریم که در تمام کشور در حال اجرا است، افزود: این طرح امسال به عنوان یکی از طرح های محوری و مهم در هفته بسیج در تمام ایران اسلامی رونمایی شد تا افتخار دیگری برای بسیجیان استان به همراه بیاورد.

فرمانده سپاه استان سمنان درباره این طرح، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های محل برای کمک به مردم، رفع مشکلات، همدلی، توسعه فرهنگ ایثار و مواسات و ارتقای فرهنگی و اجتماعی محلات از جمله بخش های این طرح است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محلات اسلامی مهمترین اقدام بسیج استان سمنان است

طرح محلات اسلامی مهمترین اقدام بسیج استان سمنان است