مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-26اقتصادي

بودجه اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبار سال آینده دیده شود


استاندار گلستان خواستار تسریع در اجرای کریدور شمال به جنوب از طریق پروژه اینچه برون به شاهرود شد و گفت: بود اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبارات سال آینده دیده شود.

- ، علی محمد زنگانه، ظهر جمعه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار تسریع در اجرای کریدور شمال به جنوب از طریق پروژه اینچه برون به شاهرود شد و گفت: بود اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبارات سال آینده دیده شود.

استاندار گلستان تجربه کشت های گلخانه ای برای کاهش هدر رفت منابع آب و افزایش قیمت گذاری محصولات کشاورزی را از جمله مسائلی دانست که می تواند در بودجه سال آینده به گلستان در پیشبرد اهداف توسعه کمک کند.

وی فروش دارایی های مازاد، ارتقاء بهره مالکانه معادن، افزایش مشارکت بخش خصوصی را راهکار دیگر ارتقای درآمدهای استان دانست و گفت: بیش از از 17.

5 درصد منابع بانکی استان در اختیار بانک های خصوصی است که باید نقش آنها را در تولید و سرمایه گذاری های استان افزایش دهیم.

زنگانه خواستار حضور گلستانی ها در سفر هیئت دولت به کشور ترکمنستان شد و تصریح کرد: می خواهیم با این سفر مراودات بین المللی خود را بهبود بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبار سال آینده دیده شود

بودجه اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبار سال آینده دیده شود