مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-27اجتماعي

حکایت سایکلوتوریستی که 40 هزار نهال در 70 کشور جهان کاشته است


حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، معلم خوب می خواهد و اگر مسئولان اداره های ما یک روز در هفته را به صورت نمادین با دوچرخه به محل کار خود بروند، - ایسنا/اصفهان سایکلوتوریست ایرانی گفت: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، معلم خوب می خواهد و اگر مسئولان اداره های ما یک روز در هفته را به صورت نمادین با دوچرخه به محل کار خود بروند، هزینه خاصی ندارد، اما پیام دوستی با طبیعت و محیط زیست را به همه مردم منتقل می کند.

کرامت عزیز زاده ننه کرانی در حاشیه نشست فعالان حفظ منابع طبیعی شهرستان آران و بیدگل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر مسئولان، فرصت های آموزش و آگاهی مردم را ایجاد کنند یک جامعه سالم و پاک خواهیم داشت که همه مردم خود را برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مسئول می دانند.

وی افزود: سفرهای دوچرخه سواری ما حرکتی به نفع نسل آینده است و تلاش می کنیم تا مشارکت زنان و کودکان در سراسر ایران و جهان را برای ترویج فرهنگ ورزش و دوچرخه سواری جلب کنیم.

این سایکلوتوریست ایرانی با اشاره به ضرورت دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی تصریح کرد: رکاب زدن مسافت 200 کیلومتر در یک روز، راحت تر از مراجعه به اداره های مختلف و نامه نگاری برای دریافت مجوزهای قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت سایکلوتوریستی که 40 هزار نهال در 70 کشور جهان کاشته است

حکایت سایکلوتوریستی که 40 هزار نهال در 70 کشور جهان کاشته است