مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:302021-11-27بين الملل

اهداف پشت پرده معامله قرن و عادی سازی روابط اعراب با تل آویو


سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر، هدف اصلی معامله قرن و عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو را انتقال میلیون ها یهودی از آمریکا و اروپا به کشورهای عربی دانست.

- ، رای الیوم در گزارشی آورده است: هدف توافقات عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی، مقیم ساختن میلیون ها نفر از یهودیان آمریکا و اروپا در کشورهای عربی است در همین چارچوب، تل آویو از حکومت های عربی خواسته است 200 میلیارد دلار را به عنوان غرامت به یهودیان عرب آواره از برخی کشورهای عربی پرداخت کنند.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در مقاله ای به قلم زهیر اندر اوس با اشاره به این موضوع نوشت: سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر اعلام کرد هدف واقعی معامله قرن که با نظارت آمریکا در حال اجرا است و همچنین توافقات عادی سازی روابط شمار زیادی از کشورهای عربی و تل آویو، فراهم کردن شرایط برای مقیم ساختن میلیون ها یهودی است که در آینده به علت پیامدهای ناشی از تغییرات آب و هوایی و ویرانی های احتمالی در آمریکا و اروپا، از آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا آواره شده و در کشورهای عربی مصر، عراق، سوریه، لبنان، مغرب، عربستان و امارات مقیم می شوند.

زیدان القنایی سخنگوی رسمی این سازمان و پژوهشگر سیاسی در بیانیه ای رسمی که امروز شنبه منتشر کرد، تأکید کرد: هدف توافقات عادی سازی روابط، مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف پشت پرده معامله قرن و عادی سازی روابط اعراب با تل آویو

اهداف پشت پرده معامله قرن و عادی سازی روابط اعراب با تل آویو