مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-28اقتصادي

جعفری: 6 میلیارد دلار به ارزش ذخایر معدنی کشور افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجیه اله جعفری در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست ایمیدرو افزود: این سازمان در تلاش برای مدیریت نقدینگی، - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دهه اخیر که فعالیت های اکتشافی توسط ایمیدرو سرعت گرفت، 6 میلیارد دلار ذخیره برجا در معادن کشور شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجیه اله جعفری در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست ایمیدرو افزود: این سازمان در تلاش برای مدیریت نقدینگی، به سمت توسعه زیرساخت ها و تقویت صنایع پایین دستی معدن و صنایع معدنی است.

رییس هیات عامل ایمیدرو بیان داشت: امروزه با توجه به تجاربی که شرکت های بزرگ دارند، ایجاد کارخانه های جدید تولید محصولات معدنی اقدام پیچیده و دشواری نیست، بلکه فراهم کردن امکاناتی همچون انرژی برق، گاز و آب و همچنین توسعه جاده و خط ریلی اهمیت وافر دارد.

وی ادامه داد: سیاست ایمیدرو تسهیل گری برای توسعه است و اکنون توسعه زیرساخت ها و تقویت صنایع پایین دستی برای تولید محصولات کیفی اولویت بالاتری برای کشور دارد.

جعفری با اشاره به برنامه شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای سرمایه گذاری 27 میلیارد دلاری در این حوزه، گفت: تا افق 1404 این برنامه در دست اجرا است و ایمیدرو برای تسهیل در دستیابی به این هدف، راهبری ایجاد 12هزار مگاوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: 6 میلیارد دلار به ارزش ذخایر معدنی کشور افزوده شد

جعفری: 6 میلیارد دلار به ارزش ذخایر معدنی کشور افزوده شد