مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-28سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معارفه شد


در آیینی با حضور معاون وزیر علوم و استاندار سمنان ضمن تجلیل از خدمات دکتر نوید دانایی رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دکتر کامران قدس به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معارفه شد.

- سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان 7 آذر 1400 در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، از تلاش 20 ماهه کادر درمان و پزشکی تقدیر و اظهار کرد: بیش از 20 ماه دوران سختی را در مدت همه گیری ویروس کرونا گذراندیم و دستاوردهای بسیار ارزشمندی حاصل شد که به همین واسطه امروز در استان سمنان آمادگی داریم تا کسانیکه واجد شرایط هستند را در دُز سوم کرونا، واکسینه کنیم.

وی با اشاره به لزوم تکمیل واکسیناسیون افزود: از تمام هم استانی هایی که تاکنون موفق به استفاده از واکسن کرونا نشده اند، تقاضا داریم تا نسبت به مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

هاشمی تاکید کرد: همگان باید بدانیم بالاترین راه ایمن بودن در برابر ویروس منحوس کرونا، تزریق واکسن است.

وی خاطرنشان کرد: به علت طولانی بودن مسیر، آماده نبودن زیرساخت ها، کم بودن زمان ماندگاری مسافر و سایر عوامل، از جمله عوامل دلایل تصادفات در راه های استان است که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معارفه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معارفه شد