مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-28سياسي

از نیمه مطلوب بودن وضعیت کرونای استان کرمان تا احتمال شیوع اُمیکرون در ایران


استاندار کرمان وضعیت استان کرمان در زمینه کرونا را نیمه مطلوب دانست و بیان کرد: تیم های واکنش سریع باید به صورت اقتضایی در جاهایی که کانون شیوع است، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان وضعیت استان کرمان در زمینه کرونا را نیمه مطلوب دانست و بیان کرد: تیم های واکنش سریع باید به صورت اقتضایی در جاهایی که کانون شیوع است، تصمیم گیری کنند.

علی زینی وند عصر امروز هفتم آذرماه در شورای اداری استان کرمان گفت: گروه های اندیشه ورز، تشکلی از افراد صاحب نظر هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان این مطلب که تولید حدود 130 هزار واحد مسکونی سهمیه چهار سال استان است، عنوان کرد: فرمانداران سهمیه شهرستانی خود را در زمینه تولید مسکن پیگیری کنند و از برنامه ها عقب نمانید.

زینی وند مطرح کرد: تاکنون حدود 85 درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است و انتظار داریم که تحقق 150 درصدی در این زمینه داشته باشیم.

وی بر لزوم مدیریت مصرف گاز، آب و تنظیم بازار تاکید کرد و افزود: تقریبا 6 میلیارد متر مکعب آب مصرف می کنیم این درحالی است که ورودی آب ما کمتر از 5 میلیارد متر مکعب آب است و اگر به فکر آب نباشیم بسیاری از شهرهای ما خالی از سکنه می شوند و نباید در این زمینه پوپولیستی صحبت کنید و همه دستگاه ها سند سازگاری با کم آبی را به طور جدی عملیاتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نیمه مطلوب بودن وضعیت کرونای استان کرمان تا احتمال شیوع اُمیکرون در ایران

از نیمه مطلوب بودن وضعیت کرونای استان کرمان تا احتمال شیوع اُمیکرون در ایران