مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-29سياسي

شرایط پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان/30 آذر اخرین مهلت ارسال آثار


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد و گفت: این مسابقات از مهمترین برنامه های طراحی شده در رواق نورِ سامانه ی بچه های مسجد است.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد و گفت: این مسابقات از مهمترین برنامه های طراحی شده در رواق نورِ سامانه ی بچه های مسجد است.

حجت الاسلام مظفر سالاری در ادامه با بیان این که پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده است، تصریح کرد: این مسابقات در سه رده سنی زیر 7 سال، 7 تا 16 سال و 16 تا 30 برگزار می شود.

وی از جمله ویژگی های این دوره از مسابقات را اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر 7 سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان ذکر کرد.

سالاری افزود: این دوره رقابت ها در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان/30 آذر اخرین مهلت ارسال آثار

شرایط پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان/30 آذر اخرین مهلت ارسال آثار