مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-29ورزشي

بانوی قهرمان پارابدمینتون: کرونا همچون معلولیت، محدودیت نبود


قهرمان مسابقات پارابدمینتون بانوان کشور می گوید: کرونا هرچند سختی هایی را برای ورزشکاران به همراه داشت، اما همچون معلولیت محدودیت نبود.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ با توجه به عمر کوتاه رشته ورزشی پارابدمینتون به خصوص در استان مرکزی، ورزشکاران این رشته ورزشی مرکزی توانسته اند در سطح کشور بدرخشند و خیلی زود جایگاه خوبی را برای خود به دست آورند.

پروانه خطایی ورزشکار پارابدمینتون است که از سال 1394 تمرین با بازیکنان غیرحرفه ای بدمینتون را زیر نظر مربی این رشته خانم حاجیان آغاز کرد و توانست در سطح کشور به مدال های رنگانگی دست پیدا کند.

وی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با خبرنگار ورزشی استان به گفت وگو نشست که ادامه می خوانید.

فارس: آغاز تمرینات شما در استان چگونه بود؟ خطایی: از نخستین ورزشکارانی بودم که در استان مرکزی در رشته پارابدمینتون فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد، همنوع خودم در این رشته نبود به همین دلیل مجبور بودم با بازیکنان سالم و بدون معلولیت تمرین کنم که خیلی سخت بود، اما به دلیل علاقه ای که به این رشته ورزشی داشتم همه مشکلات را تحمل کردم و به تمرین هایم ادامه دادم، در سال 95 اولین دوره مسابقات کشوری زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد، شرکت کردم و توانستم در این مسابقات مقام دوم را کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی قهرمان پارابدمینتون: کرونا همچون معلولیت، محدودیت نبود

بانوی قهرمان پارابدمینتون: کرونا همچون معلولیت، محدودیت نبود