مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-30اقتصادي

پیشنهاد ذخیره سازی 50 هزار تنی مرکبات مازندران برای شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فصل برداشت مرکبات است و این روزها مردم مازندران از کارگر، باغدار گرفته تا سورتینگ دار و سایر درحال تکاپو هستند و در کنار امیدها و آرزوها نگرانی ها و حرف های زیادی دارند که در این زمینه از مسوولان انتظار دارند برنامه ریزی درستی انجام دهند تا بتوانند هم پاسخگوی هزینه ها باشند و هم با دلی پرامیدتر برای سال آینده برنامه ریزی کنند.

این روزها مسؤولان نیز درحال برنامه ریزی برای بحث تنظیم بازار هستند تا باتوجه به تولید بالای محصول مرکبات بحث صادرات و همچنین ذخیره سازی برای شب عید کشور در دستور کار قرار گیرد.

*ذخیره سازی 50 هزار تنی مرکبات برای شب عید حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هر سال حدود 20 تا 30 هزار تن مرکبات برای ذخیره سازی شب عید در دستور کار قرار می گرفت که البته سال گذشته 40 هزار تن ذخیره شد اما  امسال ذخیره 50هزار تن مرکبات پیشنهاد شده است.

*تعیین قیمت مرکبات وی افزود: همچنین با بررسی نظرات قیمت پرتقال کیفی در حال حاضر بین 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان قیمت سر باغ البته محصول کیفی و قیمت محصول در سورتینگ با احتساب هزینه ها برای پایان سال 13 هزار و 500 تا 14 هزار تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ذخیره سازی 50 هزار تنی مرکبات مازندران برای شب عید

پیشنهاد ذخیره سازی 50 هزار تنی مرکبات مازندران برای شب عید