مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-01سياسي

آزادی 114 نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: طی هفته بسیج امسال با کمک های بسیج حقوقدانان 114 نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد آزادشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی ناصر عتباتی درجلسه هماهنگی وهم افزایی استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج محلات در برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مظاهر فساد و منکرات که با حضور فرماندهان حوزه های شهری بسیج برگزار شد اظهارداشت: هر زمان با روحیه بسیجی وارد میدان شده ایم ثمرات و برکات آن را دیده ایم و هر وقت از این روحیه فاصله گرفته ایم نتایج مطلوبی حاصل نشده است.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت تصریح کرد: امنیت یک مقوله جدی است و بسیج ظرفیت بالایی در کمک به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات دارد و می توان از ظرفیت خوب پایگاه های بسیج در زمینه پیشگیری از جرم و ارتقاء ضریب امنیت و بهبود مهارت های رفتاری و صلح وسازش در محلات و مناطق بهره برد و  شرایطی را فراهم کرد که بستر ارتکاب جرم را از بین برد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی یادآور شد: در هر حوزه که بسیج ورود کرده برکات بسیاری حاصل شده است، در هشت سال دفاع مقدس، در محرومیت زدایی، جهاد سازندگی، طرح شهید سلیمانی و در همین هفته بسیج امسال که با کمک های بسیج حقوقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 114 نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان

آزادی 114 نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان