مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-01اقتصادي

واردات مشروط خودرو تیر خلاص بر پیکر نیمه جان صنعت خودرو و قطعات است


دبیر انجمن قطعه سازان خودرو کرمانشاه معتقد است، طرح واردات در برابر صادرات تنها باعث ایجاد رانت برای عده ای خاص خواهد شد و هیچ سودی به حال صنعت خودروسازی و قطعه سازی ایران ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر انجمن قطعه سازان خودرو کرمانشاه معتقد است، طرح واردات در برابر صادرات تنها باعث ایجاد رانت برای عده ای خاص خواهد شد و هیچ سودی به حال صنعت خودروسازی و قطعه سازی ایران ندارد.

سیروس کوهستانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح واردات خودرو در برابر صادرات خودرو و قطعات که البته هنوز به تصویب نهایی نرسیده، گفت: این طرح ایرادات و نقاط مبهم فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه هنوز جزییات این طرح مشخص نیست، عنوان کرد: هنوز معلوم نیست که آیا همه شرکت ها و بخش های خصوصی هم می توانند از این طرح استفاده کنند، میزان صادرات و واردات چقدر است و این صادرات به چه اندازه و به کجا قرار است انجام شود.

این فعال صنعت خودرو موضوع دیگری که در باره این طرح مطرح است را واردات مشروط خودرو اعلام کرد و یادآور شد: درحالیکه اکنون عنوان می شود واردات خودرو ممنوع است و قرار است در قالب این طرح فقط به صورت مشروط صورت بگیرد، اما شاهدیم که انواع خودروهای چینی با اسامی عجیب در بازار کشور تبلیغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات مشروط خودرو تیر خلاص بر پیکر نیمه جان صنعت خودرو و قطعات است

واردات مشروط خودرو تیر خلاص بر پیکر نیمه جان صنعت خودرو و قطعات است