مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-02اقتصادي

مصرف گاز برای صنایع فولاد و سیمان اصفهان محدود شد


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اعمال محدودیت تامین گاز برای واحدهای تولید سیمان و صنایع فولاد و ذوب آهن استان خبر داد.

- با بیان اینکه تراز مصرف شبانه روزی گاز در سطح استان 61.

8 میلیون مترمکعب است و 15 درصد بالاتر از این میزان در پایداری شبکه اختلال ایجاد می کند، اظهار داشت: اگر مصرف گاز استان در هر شبانه روز در فصل سرما به 72 میلیون مترمکعب نیز برسد شبکه گاز پایداری دارد اما بالاتر از آن وارد شرایط هشدار می شود، وضعیتی که از دو سه هفته گذشته به وجود آمده است و وارد مرحله بحرانی شده ایم.

وی افزود: از این رو طبق ابلاغ مرکز کنترل مصرف گاز شرکت ملی گاز، مصارف واحدهای تولید سیمان و کارخانجات فولادی را محدود کردیم به طوری که مصرف گاز کارخانه های سیمان استان هم اکنون نزدیک به صفر رسیده است و صنایع فولاد و ذوب آهن نیز مصارف را کاهش دادند اما به صفر نرسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه گاز نیروگاه ها، بخش خانگی و سایر صنایع استان به طور کامل تأمین می شود، خاطرنشان کرد: محدودیت مصرف گاز برای همه واحدهای تولید سیمان و فولاد استان بوده است به جز کارخانه سیمان سفید نایین که به دلیل محصول خاصی که تولید می کند، شرکت ملی گاز برای تأمین گاز این کارخانه محدودیت اعمال نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز برای صنایع فولاد و سیمان اصفهان محدود شد

مصرف گاز برای صنایع فولاد و سیمان اصفهان محدود شد