مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-03ورزشي

شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت


بسکتبالیست های شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران مقابل خانه بسکتبال اسلامشهر به برتری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از مصوبه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر مبنی بر فعالیت این باشگاه در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم بسکتبال مردان و بانوان ایران و بعد از استارت فعالیت تیم های لیگ برتری آقایان و زنان این باشگاه، اکنون تیم دسته اولی شیمیدر آماده فصل جدید مسابقات باشگاهی می شود.

شیمیدر قم در این فصل به مدیریت هادی عامری، سرمربیگری امید موحدنژاد و سرپرستی محسن عباسی با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام آماده مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور شده و امید زیادی به کسب مجوز صعود به لیگ برتر دارد.

  تیم شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای دیدارهای فصل 1401 - 1400 لیگ دسته اول بسکتبال در دیداری تدارکاتی میزبان خانه بسکتبال اسلامشهر بود و در پایان 4 زمان 10 دقیقه ای این دیدار با اختلاف 8 امتیاز صاحب برتری شد تا آمادگی خود را برای لیگ جدید به نمایش بگذارد.

این بازی که در خانه بسکتبال قم و به میزبانی شاگردان امید موحد نژاد برگزار شد، سرانجام با نتیجه 64 بر 56 به نفع شیمیدر پایان یافت تا شیمیدری ها در آستانه دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال به خوبی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت

شیمیدر قم از سد خانه بسکتبال اسلامشهر گذشت