مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-06سياسي

16 آذر در منطق ضد استکباری ملت ایران ریشه دارد


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: روز 16 آذر، روز دانشجو ریشه در منطق ضد استکباری و استکبارستیزی ملت ایران دارد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (15 آذرماه) به مناسبت روز دانشجو با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، با آرزوی سلامتی برای دکتر خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز که به دلیل بیماری در این دیدار حضور نداشت، اظهار کرد: این نشست در آستانه روز دانشجو برگزار شده است هر چند هنوز دانشگاه های وزارت علوم عملا تعطیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز نشانه توجه و پدری ایشان نسبت به دانشجویان و یک حضور مبارک و میمون است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان گفت: روز 16 آذر، روز دانشجو ریشه در منطق ضد استکباری و استکبارستیزی ملت ایران دارد.

استکبارستیزی یعنی دست رد به سینه منطقی که می گوید همه چیز باید به اذن من و با اجازه من باشد حتی اگر کار شما را قبول داشته باشم.

وی با بیان اینکه عده ای می گویند مستکبران تغییر رویه داده اند و ژن آن ها اندکی اصلاح شده است، افزود: منطق استکبار همیشه یکی است و این مساله را سنت الهی و تجربه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر در منطق ضد استکباری ملت ایران ریشه دارد

16 آذر در منطق ضد استکباری ملت ایران ریشه دارد