مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-07اقتصادي

ثبت نام 2500 نفر از مددجویان بهزیستی زنجان برای طرح اقدام مسکن


دو هزار و 500 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تنها 299 نفر صاحب خانه می شوند.

- با بیان اینکه ساخت مسکن محرومین توسط بهزیستی استان زنجان مورد تاکید است، گفت: باید رفع مشکل مسکن مددجویان به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دو هزار و 500 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که به علت عدم توان مالی تعداد زیادی ریزش کردند و تنها 299 نفر موفق شدند بتوانند صاحب خانه شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با هفته معلولان، 20 واحد مسکونی مددجویی به واجدین شرایط در استان زنجان واگذار شد که از این تعداد 13 واحد مسکن روستایی و هفت واحد مسکن شهری بود.

محمدی قیداری تاکید کرد: واگذاری مسکن به 2 معلول و بیشتر از سال 94 آغاز شده و استان زنجان در واگذاری مسکن به 2 معلول ها رتبه برتر کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه 22 هزار و 326 معلول تحت حمایت بهزیستی استان زنجان هستند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از 11 هزار و 141 معلول مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان پیشگیری و توانمند سازی معلولان را از جمله اهداف بهزیستی اعلام کرد و ابراز داشت: توانمندی معلولان لازم و ضروری است و در این میان بهزیستی استان بر توانمند سازی معلولان بسیار تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2500 نفر از مددجویان بهزیستی زنجان برای طرح اقدام مسکن

ثبت نام 2500 نفر از مددجویان بهزیستی زنجان برای طرح اقدام مسکن