مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-10سياسي

99 روستای الیگودرز از پروژه قمرود آسیب دیده اند


معاون روستایی و مناطق محروم کشور گفت: مشکل اصلی شهرستان الیگودرز اشتغال جوانان و بحث 99 روستای آسیب دیده از انتقال آب قم رود بوده است.

- سید امیرحسین مدنی، در شورای اداری لرستان که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: میانگین جمعیت روستایی در کشور 26 درصد و در لرستان این میانگین 35 درصد است.

وی ادامه داد: 1600 روستا بالای 20 خانوار هستند و تعداد کل روستاهای بالای 3000 تاست، باتوجه به خالی از سکنه شدن 400 روستا این تعداد به 2600 روستا رسید.

مدنی با اشاره به اینکه در حوزه برق وضعیت مطلوبی در استان حاکم است، عنوان کرد: در حوزه آب شبکه آبرسانی وضعیت خوبی دارد اما 500 روستا مشکل آبرسانی دارند.

معاون روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: در بحث اشتغال و مسکن شاهد اتفاقات خوبی در کشور هستیم، بحث آب روستاییان را به خوبی پیگیری می کنیم اما از نظر راه روستایی مشکلات زیادی در کشور داریم، الان نزدیک 15 هزار کیلومتر نیاز به راه روستایی در کشور داریم که تکمیل آن با روند سال های گذشته خیلی طولانی می شود.

وی تصریح کرد: با یک کار جهادی و همکاری وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم می توان سالی 4000 تا 5000 کیلومتر راه روستایی را ایجاد کرد.

مدنی با اشاره به اینکه در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی وضعیت خوبی در استان داریم، افزود: میانگین این مورد در کشور 45 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 روستای الیگودرز از پروژه قمرود آسیب دیده اند

99 روستای الیگودرز از پروژه قمرود آسیب دیده اند