مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-10سياسي

ارشادی: تحمیل اقدامات قهرآمیز یکجانبه به عنوان اهرم سیاسی را محکوم می کنیم


معاون سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران قویاً به گروگان گرفتن نیازهای بشردوستانه به عنوان ابزار سیاسی یا نظامی از جمله با اعمال محاصره برای تحمیل قحطی در میان غیرنظامیان را محکوم می کند.

- در سخنانی در سازمان ملل درباره تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه ارشادی: تحمیل اقدامات قهرآمیز یکجانبه به عنوان اهرم سیاسی را محکوم می کنیم معاون سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران قویاً به گروگان گرفتن نیازهای بشردوستانه به عنوان ابزار سیاسی یا نظامی از جمله با اعمال محاصره برای تحمیل قحطی در میان غیرنظامیان را محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا ارشادی در سخنانی در سازمان ملل درباره تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه و کمک به کاهش بلایا شامل کمک های اقتصادی توسط سازمان ملل متحد سخنانی را ایراد کرد.

متن کامل این سخنان در زیر می آید: در آغاز، اجازه می خواهم به موجب تمامی تلاش ها برای دستیابی به اجماع فی مابین کشورهای عضو، مراتب سپاسگزاری خود را از هماهنگ کنندگان و تسهیل کنندگان قطعنامه های ذیل دستور این جلسه اعلام نموده، و از دبیرکل سازمان ملل متحد به خاطر گزارش های ایشان قدردانی نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشادی: تحمیل اقدامات قهرآمیز یکجانبه به عنوان اهرم سیاسی را محکوم می کنیم

ارشادی: تحمیل اقدامات قهرآمیز یکجانبه به عنوان اهرم سیاسی را محکوم می کنیم