مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-11اقتصادي

پژوهش در همه ابعاد زندگی نهادینه شود


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: مسئله پژوهش باید در همه ابعاد زندگی نهادینه شود، زیرا اگر غیر از این باشد نمی توانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

- یعقوب شیویاری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسئله پژوهش باید در همه ابعاد زندگی نهادینه شود، زیرا اگر غیر از این باشد نمی توانیم به سرمنزل مقصود برسیم، اظهار کرد: در غرفه سلامت آشنایی با اولویت های سازمان بیمه سلامت به خصوص بحث نسخه الکترونیک که برای تحقق آن به ویژه در حوزه سلامت بود که استان زنجان پیشرو در سطح کشور است.

وی با اشاره به همکاری خوب اداره کل بیمه سلامت استان زنجان با دانشگاه علوم پزشکی زنجان در بخش بیماران سرپایی، افزود: اکثر بیمارستان ها در درمانگاه ها افراد به صورت سرپایی مراجعه می کنند، بیش از 85 درصد نسخه نویسی الکترونیکی انجام شده و در بخش خصوصی از میانگین کشوری بالاتر هستیم ولی در مقایسه با برخی از استان ها درصد رشد پایین تر بوده که بر اساس الزام قانونی به سمت صد درصد شدن می رویم.

این مسئول با بیان اینکه منافع و مزایای نسخه نویسی الکترونیک برای بیمه سلامت خوب است و نفع آن به مردم خواهد رسید، تصریح کرد: مرکز ملی تحقیقات سلامت زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت بوده و کارهای پژوهشی زیادی از جمله تغییر سبک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش در همه ابعاد زندگی نهادینه شود

پژوهش در همه ابعاد زندگی نهادینه شود