مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-12فرهنگي

کار خالق رمان ولی عهد در عدالت خواهی انقلابی را به فال نیک می گیریم


نویسنده باید ابتدا مفهوم عدالت را به درستی بفهمد سپس جنبش عدالت خواهی انقلابی را در آثار خود به راه بیاندازد، - ، جلال توکلی، صبح امروز در مراسم نقد و بررسی رمان ولی عهد نوشته وحید حُسنی در سلسله جلسات هفتگی نویسندگان جوان در حوزه هنری یزد، شروع خوب و جذاب را از نقاط قوت رمان ولی‎عهد عنوان کرد و اظهار داشت: یک تضاد شدید که دیگر شکاف طبقاتی نیست بلکه گسل طبقاتی است بین شخصیت و موقعیت یا ماجرا ایجاد شده که بین مخاطب و شخصیت یک همدلی به وجود می آورد به این صورت که او را به عنوان یک راوی امین و راستگو قبول می کند.

وی، خطر فوری، فشار و سختی، فرد قربانی و آسیب پذیری را چهار عامل مهم برای ایجاد همدلی بین مخاطب و شخصیت اصلی رمان برشمرد و افزود: این عوامل در رمان ولی عهد رعایت شده و به نظر من به خاطر شروع خوب و کشش همراهی مخاطب از امتیاز خوبی برخوردار است.

این مدرس رمان‎نویسی با اشاره به محتوای کتاب بیان کرد: نویسنده به مسئله ای پرداخته که من در کتاب ها ندیده ام یا اگر هم دیده باشیم از طرف دیدگاه گروه مخالف جمهوری اسلامی است.

توکلی با بیان اینکه من هیچ موقع تاکنون یک فرد انقلابی که درد انقلاب اسلامی داشته باشد و دغدغه اش در قالب رمان بیاورد را ندیده بودم هر چند در فیلم وجود دارد، ادامه داد: از این لحاظ هم کار نویسنده قابل توجه است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خالق رمان ولی عهد در عدالت خواهی انقلابی را به فال نیک می گیریم

کار خالق رمان ولی عهد در عدالت خواهی انقلابی را به فال نیک می گیریم