مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-13سياسي

محبت به اهل بیت از مشترکات شیعه و سنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دوست محمد آخوند میرحسن زاده امام جمعه کلاله ضمن محکوم کردن سخنان عجیب و تفرقه انگیز اخیر مولوی گرگیج امام جمعه آزادشهر با تاکید بر اینکه، - امام جمعه اهل سنت کلاله گفت: کسی که به اهل بیت (ع) شک دارد اهل سنت و مسلمان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دوست محمد آخوند میرحسن زاده امام جمعه کلاله ضمن محکوم کردن سخنان عجیب و تفرقه انگیز اخیر مولوی گرگیج امام جمعه آزادشهر با تاکید بر اینکه، کسی که به اهل بیت (ع) شک دارد اهل سنت و مسلمان نیست، اظهار کرد: این افراد احمق با ندا های تفرقه انگیز خود باعث خوشنودی دشمن می شوند و از اول انتصاب به دنبال این بودند که عقیده مردم ترکمن را عوض کنند، اما موفق نشدند، ولی با طرح های دیگر به دنبال مقاصد خود هستند.

* محبت به اهل بیت از مشترکات شیعه و سنی است وی، وجود مبارک اهل بیت پیامبر (ص) را سرمایه بزرگی برای مسلمانان دانست و افزود: محبت اهل سنت نسبت به اهل بیت علیهم السلام یک اصل ثابت شده است.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: محبت به اهل بیت مثل اصل اعتقاد به خدا، پیامبر، قبله واحد، قرآن کریم، از مشترکات شیعه و سنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مولوی محمدحسین گرگیج امام جمعه اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه 19 آذر ماه در اظهاراتی عجیب و توهین آمیز به موضوع ازدواج دخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت به اهل بیت از مشترکات شیعه و سنی است

محبت به اهل بیت از مشترکات شیعه و سنی است