مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-13بين الملل

کاخ سفید: هیچ نیروی رزمی آمریکایی در حال حاضر در عراق وجود ندارد


هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شد که در حال حاضر هیچ نیروی آمریکایی با مأموریت رزمی در عراق وجود ندارد.

- هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شد که در حال حاضر هیچ نیروی آمریکایی با مأموریت رزمی در عراق وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برت مک گورک هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا پس از پایان دیدارش با مقامات عراقی، اعلام کرد که وی به مسئولان عراقی گفته که در حال حاضر هیچ نیروی آمریکایی با مأموریت رزمی در کشورشان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شد که بایدن به نتایج گفت وگوی راهبردی با دولت عراق پایبند است.

وی اضافه کرد که خروج نیروهای رزمی آمریکا از عراق شاید به دلیل پیشرفت فوق العاده نیروهای امنیتی عراق و همچنین پیشمرگه در مبارزه با داعش باشد.

برت مک گورک تأکید کرد که نیروهای باقی مانده ائتلاف در عراق بنا به درخواست بغداد در این کشور با هدف صرفا استشاری و کمک به توانمند ساختن نیروهای امنیتی عراق برای تضمین عدم پیدایش مجدد داعش حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: هیچ نیروی رزمی آمریکایی در حال حاضر در عراق وجود ندارد

کاخ سفید: هیچ نیروی رزمی آمریکایی در حال حاضر در عراق وجود ندارد