مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-14سياسي

اجرای پویش احسان دلگرمی در استان قزوین


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای پویش احسان دلگرمی توسط بنیاد احسان این ستاد در استان قزوین خبر داد.

- قزوین - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای پویش احسان دلگرمی توسط بنیاد احسان این ستاد در استان قزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سید مهدی میرغفاری اظهار کرد: در ادامه سلسله اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و توجه ویژه به قشر آسیب پذیر جامعه پویش احسان دلگرمی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این پویش به منظور تهیه لوازم گرمایشی برای خانوارهای محروم درحاشیه شهرهای استان قزوین و تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان اجرایی می شود.

میرغفاری بیان کرد: مخاطب این پویش خانواده های مناطق محروم استان هستند و قرار است 20 درصد هزینه این طرح توسط خیرین و گروه های فعال در حوزه اجتماعی تأمین و 80 درصد باقی مانده از سوی ستاد اجرایی تأمین مالی می شود.

وی اقلام مشارکتی این رزمایش را شامل بخاری و آبگرمکن گازی و نفتی برشمرد و یادآور شد: این اقلام متناسب با بوم مناطق استان تهیه و توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش احسان دلگرمی در استان قزوین

اجرای پویش احسان دلگرمی در استان قزوین