مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-14اقتصادي

انتقاد پلیمری ها از طرح جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی


رییس هیات مدیره انجمن پلیمر ضمن انتقاد از طرح جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی گفت: در برخی از گریدهای پتروشیمی سقف خرید را اجرا کردند اما کف عرضه را تغییر نکرده است و همین مساله باعث شده با وجود نوسانات مثبت بازار نفت، - در بازارهای داخلی دچار رقابت با یکدیگر شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ترکمان امروز در نشستی خبری با اشاره به شیوه جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه طرحی پیشنهادی مطرح شد تا مدیریت بازار پتروشیمی ها و کامودیتی ها با 25 ابزار انجام شود، اگرچه تاکید شده بود که بدون نظر ذی نفعان این طرح اجرا نخواهد شد، اما بخش هایی از این طرح در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه اگرچه این طرح درست بود، اما ممکن است در اجرا یا زمان انجام آن تصمیم درستی گرفته نشده باشد، ادامه داد: تاکنون حتی یک نامه رسمی از پیش نویس این طرح دریافت نکرده ایم که این موضوع ما را نگران کرده است اما براساس صحبت هایی که در جلسات عنوان می شود، پتروشیمی ها مکلف هستند تمام فروش خود را برای جلوگیری از خام فروشی در بورس کالا عرضه کرده و در صورت وجود مازاد اجازه صادرات داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برخی از گریدها، سقف خرید را اجرا کردند اما کف عرضه را تغییر نداده اند که این مهندسی گرید است گفت: این مساله باعث شده با وجود نوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پلیمری ها از طرح جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی

انتقاد پلیمری ها از طرح جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی