مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 03:102021-12-14ورزشي

خشم شدید رئال مادرید از لغو عجیب قرعه کشی اروپا


یک اتفاق بزرگ در جریان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظاهرا باعث ایجاد مشکلات جدیدی بین رئال مادرید و یوفا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از استار، بر اساس گزارش رسانه ها، تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دردسرهای زیادی را برای رئال مادرید به وجود آورده است، اما رکورددار قهرمانی اسپانیا هنوز عواقب احتمالی آن را اعلام نکرده است.

امیلیو بوتراگوئنو، این فرآیند را غافلگیرکننده، تاسف آور و درک آن را بسیار دشوار توصیف کرد.

در حالی که روز دوشنبه در سوییس بنفیکا لیسبون به عنوان حریف دور حذفی رئال مادرید معرفی شد، پس از تکرار پاری سن ژرمن به عنوان رقیب معرفی شد.

اتفاقی که رئال ها آن را قبول ندارند و به همین خاطر به یوفا حمله کردند.

پیشتر نیز به خاطر ایده برگزاری سوپر لیگ فوتبال اروپا بین رئال مادرید و یوفا اختلاف های زیادی ایجاد شده بود و حالا بار دیگر به این اختلافات دامن زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای مشخص شدن حریف ویارنال، نماینده یوفا به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در سبد گوی ها گذاشته بود و پس از این که آرشاوین مسئول قرعه کشی نام منچستر را به عنوان حریف ویارئال خواند، به دلیل هم گروهی این دو تیم، ارشاوین مجبور شد گوی دیگری را بردارد که دیگر تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم شدید رئال مادرید از لغو عجیب قرعه کشی اروپا

خشم شدید رئال مادرید از لغو عجیب قرعه کشی اروپا