مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-15اقتصادي

حریری: نوسانات نرخ ارز دلیل اقتصادی ندارد/ دلار به 25 هزار تومان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری با بیان اینکه پایین یا بالا بودن نرخ ارز به خودی خود حسن یا عیب نیست بلکه یک نشانگر برای وضعیت اقتصادی کشور است، - رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: در ماه های گذشته نه ضریب رشد نقدینگی تغییر فاحشی داشته و نه میزان عرضه ارز کاهش پیدا کرده است، بنابراین نوسانات ارزی تحت تاثیر تبلیغات سیاسی در بازار رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری با بیان اینکه پایین یا بالا بودن نرخ ارز به خودی خود حسن یا عیب نیست بلکه یک نشانگر برای وضعیت اقتصادی کشور است، اظهار کرد: قاعدتا تمام اجزای اقتصادی ما در حال حاضر تحت تاثیر سیاست است چراکه ما براساس مواضع غیراقتصادی، با بخشی از دنیا به رهبری آمریکا منازعه داریم که اصلا ریشه اقتصادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد، همیشه نقطه ضعف ما بوده است، افزود: در نتیجه دشمن نیز بر این مورد تمرکز کرده و فشار بیشتری بر اقتصاد وارد می کند که یکی از مهم ترین موارد آن عدم فروش نفت است.

به گفته وی، نفت بزرگترین منبع تامین ارز ما در کشور است که هنوز هم ارز های حاصل از فروش نفت به برخی کشور ها، قابل انتقال و قابل دسترس برای ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری: نوسانات نرخ ارز دلیل اقتصادی ندارد/ دلار به 25 هزار تومان می رسد

حریری: نوسانات نرخ ارز دلیل اقتصادی ندارد/ دلار به 25 هزار تومان می رسد