مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-15اقتصادي

جشن پایان نسخه کاغذی در استان بوشهر گرفته می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از پایان تجویز نسخه کاغذی در ابتدای دی ماه در این استان خبر داد.

- ، پرویز رمضانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای دی ماه برنامه نسخه نویسی الکترونیک در استان بوشهر باید به صورت 100 درصد انجام شود.

وی از پرداخت و تسویه 100 درصدی مطالبات مؤسسه های سرپایی و بیمارستانی در استان بوشهر خبر دادد و تصریح کرد: 160 میلیارد تومان از مطالبات مؤسسه های درمانی این استان تا آبان ماه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به وجود زیرساخت های لازم از اول دی ماه هیچ نسخه دستی پذیرش نمی شود.

95 درصد نسخه ها الکترونیکی است رمضانی افزود: از مطالبات پرداختی 48 میلیارد تومان بابت تسویه سنواتی سال 99 و مابقی نیز مربوط به سال جاری است.

وی گفت: بر اساس قانون بودجه سال 1400 باید تمام سازمان های بیمه گر از نسخه های الکترونیکی استفاده کنند و در زمان حاضر 95 درصد تجویز نسخه ها در این استان به صورت تمام الکترونیکی انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تنها پنج درصد از مؤسسه های درمانی در استان بوشهر باقی مانده که نسخه دستی پذیرش می کنند.

490 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت رمضانی افزود: اکنون در 98 درصد کلینیک های بیمارستانی و 93 درصد بیمارستان ها مدارک بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان نسخه کاغذی در استان بوشهر گرفته می شود

جشن پایان نسخه کاغذی در استان بوشهر گرفته می شود