مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-15اجتماعي

کیفیت آموزش در دوران کرونا کاهش یافته است


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امتحانات نوبت اول در استان حضوری برگزار می شود، گفت: کیفیت آموزش در دوران کرونا کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه ظهر چهارشنبه در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: هزار و 991 مدرسه در استان وجود دارد که از این میزان 809 مدرسه شهری است.

وی با بیان اینکه از 15 آبان ماه امسال کلاس ها به صورت حضوری برگزار شده است، عنوان کرد: نحوه برگزاری کلاس ها در چهارمحال و بختیاری بر اساس شرایط فیزیکی و جمعیتی مدارس و با نظر کمیته سلامت مدرسه مشخص می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 135 مراقب سلامت رسمی و 153 مراقب سلامت غیر رسمی در مدارس شهری استان در حال فعالیت است، تصریح کرد: در استان 98 نیروی مراقب سلامت مورد نیاز است که باید تأمین شود.

قائدامینی با بیان اینکه 9 هزار و 820 مورد مطلب آموزشی در خصوص رعایت پروتکل بهداشتی و لزوم تزریق واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری تهیه شده است، ادامه داد: از شروع واکسیناسیون تا 15 آذر ماه امسال بیش از 80 هزار و 700 نفر از دانش آموزان این استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

سیستم تهویه مدارس چهارمحال و بختیاری مناسب نیست وی با اشاره به اینکه هفت هزار و 200 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: به منظور تهیه و نصب سیستم تهویه هوا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آموزش در دوران کرونا کاهش یافته است

کیفیت آموزش در دوران کرونا کاهش یافته است