مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-16اقتصادي

85 درصد از نسخ خراسان شمالی الکترونیکی است


مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 85 درصد نسخ تولید شده توسط پزشکان طرف قرار داد با این بیمه در استان به صورت الکترونیکی بوده است.

- دکتر رعنایی در نشست خبری اظهارکرد: براساس قانون بودجه از ابتدای دی ماه سال جاری تمامی پزشکان مکلف شده اند که نسخه های تولیدی به صورت الکترونیکی باشد و نسخ کاغذی پذیرش نمی شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تلاش کرده ایم تا مطالبات به بخش خصوصی و دولتی را به موقع پرداخت کنیم که پرداخت مطالبات به بخش خصوصی تا پایان مهر ماه امسال انجام شده است و هم اکنون در حال آماده کردن اسناد آبان ماه هستیم تا آن را نیز پرداخت کنیم.

دکتر رعنایی در ادامه به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع نیز اشاره و بیان کرد: این طرح در شهرهای بالای 20 هزار خانوار اجرا می شود که در خراسان شمالی در شهرهای بجنورد، اسفراین، اسفراین و آشخانه اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه می توانیم 130 هزار نفر از افراد تحت پوشش بیمه سلامت را تحت پوشش این طرح قرار دهیم، تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از جمعیت مذکور تحت پوشش طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع قرار گرفته اند.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی در ادامه از اجرای طرح پوشش همگانی خدمات بیمه سلامت خبر داد و گفت: در این راستا سازمان بیمه سلامت دستورالعملی را صادر کرده که این طرح برای اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از نسخ خراسان شمالی الکترونیکی است

85 درصد از نسخ خراسان شمالی الکترونیکی است