مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-17سياسي

اقتصاد کشور متوقف به مذاکره نشود


آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که اقتصاد ایران متوقف بر مذاکرات نبوده و نیست و در نتیجه گره زدن همه چیز به برجام چیزی جز یک شانتاژ نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام منصور احمدی امام جمعه موقت نطنز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: سخنان تفرقه افکنانه یکی از خطبای ائمه جمعه اهل سنت در اهانت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت را شدیداً و قاطعانه محکوم می کنیم چرا که این سخنان بی اساس و موهوم نسبت به پاک ترین مخلوقات عالم هستی قلوب هر مسلمانی اعم از شیعه و سنی را جریحه دار کرده است.

وی افزود: اسائه ادب و اهانت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت تحت هر شرایطی محکوم است آن هم در این زمانی که همه دنیای شرک و کفر در برابر اسلام و قرآن و اهل بیت ایستاده است یقیناً این حرکت سخیف آن هم در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خود نشانه ای از طراحی توطئه و دسیسه دشمنان اسلام نسبت به امت اسلامی است که گوینده این سخنان خواسته یا ناخواسته در راستای کمک به اهداف دشمنان اسلام حرکت می کند.

احمدی گفت: مسلمانان باید با حفظ هوشیاری مراقب توطئه های ضد اسلامی دشمن باشند که در بین مسلمانان ایجاد اختلاف نکنند جا دارد که از موضع به هنگام و قابل تحسین علمای اهل سنت در محکومیت گوینده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور متوقف به مذاکره نشود

اقتصاد کشور متوقف به مذاکره نشود