مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-17اقتصادي

138 میلیون هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور: تاکنون 138 میلیون هکتار از اراضی ملی تثبیت شده تا سند آن را به نام دولت و به نمایندگی سازمان جنگل ها دریافت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مسعود منصور درباره حدنگاری اراضی ملی گفت: به موجب اجرای قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع، از 164 میلیون هکتار پهنه کشور حدود 140 میلیون هکتار بعنوان اراضی ملی تشخیص داده شده است.

وی گفت: بر اساس اقدامات انجام شده در دهه های گذشته، پیش بینی ما این است که حدود 138 میلیون هکتار را باید تثبیت کنیم و به نام دولت به نمایندگی سازمان جنگل هاسند اخذ کنیم.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: با اجرای قانون کاداستر از اسفند سال 1393 تا پایان 1398 مجموعاً حدود 38 میلیون هکتار از اراضی ملی کاداستر شد و برای آن ها سند تک برگی صادر شد.

وی ادامه داد: در سال 99 و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با یک حرکت جهادی توانستیم برای 54 میلیون هکتار دیگر سند کاداستری بگیریم.

منصور گفت: به این ترتیب تا پایان سال 99، نود و دو میلیون هکتار از اراضی ملی تثبیت و برای آن ها اسناد تک برگی صادر شد، برای باقیمانده نیز هدفگذاری کرده بودیم که در سال 1400 تمام شود که تا پایان آبان ماه امسال 22 میلیون هکتار دیگر نیز کاداستر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 میلیون هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است

138 میلیون هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است