مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 22:202021-12-17سياسي

رییسی:در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می کنیم


تصمیمات مان باید عادلانه و در جهت رفع فقر، به ویژه فقر مطلق باشد و جزو برنامه های کوتاه مدت دولت است که فقر مطلق را در کشور ریشه کن کنیم.

- رییس جمهور با بیان اینکه یزدی ها به قناعت، تلاش و خلاقیت معروف هستند، گفت: این ویژگی ها نه تنها در یزد و ایران، بلکه در فراتر از مرز ها شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر جمعه در ادامه برنامه های سفر به استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) گفت: این مملکت نشان فاطمی دارد و در این استان نیز در هر کوی و برزن نشانه های عشق مردم به حضرت صدیقه طاهره (س) دیده می شود و این هویت اصلی این استان است.

رییس جمهور در تایید سخنان یکی از سخنرانان جلسه گفت: تحولات استان باید با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و اصالتی باشد که یزد از آن برخوردار است و آن اصالت نباید گم شود.

دکتر رییسی توسعه یافتگی را برای یزد یک ضرورت دانست و افزود: مردم یزد با برخورداری از ایمان قوی، اراده جدی برای پیشرفت دارند و امروز محور تلاش، فعالیت، کارآفرینی، سرمایه گذاری و اقدامات توسعه ای در هر جای دنیا، با نگاه فرهنگی متکی بر ایمان قوی است که باید پاسدار این فرهنگ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی:در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می کنیم

رییسی:در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می کنیم