مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-18اقتصادي

راه اندازی شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های کود و نهاده های دامی در تعزیرات حکومتی


مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه بزرگترین بازار کود و نهاده های دامی در گنبدکاووس قرار دارد نیاز به شعبه تخصصی در حوزه منابع طبیعی و جهادکشاورزی برای رسیدگی سریع تر به پرونده ها در تعزیرات حکومتی شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حبیب الله زارع در جمع مدیران ادارات این شهرستان اظهار کرد: اقتصاد شهرستان گنبدکاووس وابسته به بخش کشاورزی بوده و اگر صنایع مرتبط به این بخش فعال شود ما شاهد رونق کسب و کار در شهرستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: 6 درصد دایر شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: با توجه به واگذاری قانون الزام نظارت در بازار به جهادکشاورزی نیاز است شعبه تخصصی در راستای حفظ اراضی در دادگستری راه اندازی شود.

* 470 هکتار از عرصه های منابع ملی  در منطقه داشلی برون خلع ید شد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: یکی از وظایف سازمانی اداره منابع طبیعی حفظ و حراست منابع ملی و انفال عمومی در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: تثبیت مالکیت بر اراضی منابع ملی یکی از فعالیت های منابع طبیعی بوده که در این راستا 430 فقره از اراضی ملی تثبیت مالکیت شده و اسناد تک برگی آن صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های کود و نهاده های دامی در تعزیرات حکومتی

راه اندازی شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های کود و نهاده های دامی در تعزیرات حکومتی