مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-18پزشكي

یک میوه پاییزی برای مقابله با کرونا


همچنین این میوه منبع غنی ویتامین C بوده که می تواند در سم زدایی بدن و کاهش آلودگی های محیط در بدن و نیز کاهش استرس کمک کند.

- یک کارشناس تغذیه در تشریح خواص لیموشیرین، از این میوه پاییزی به عنوان یک میوه موثر برای افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با بیماری هایی مانند کرونا و سرماخوردگی یاد کرد.

علی اشرف رشیدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه لیموشیرین از خانواده مرکبات است، گفت: این میوه منبع غنی از آهن و مس بوده و به مقدار زیادی پیش ساز ویتامین A را در خود دارد.

وی افزود: همچنین این میوه منبع غنی ویتامین C بوده که می تواند در سم زدایی بدن و کاهش آلودگی های محیط در بدن و نیز کاهش استرس کمک کند.

این کارشناس تغذیه ویتامین C را یک ویتامین محلول در آب دانست و افزود: به همین علت بدن نمی تواند این نوع ویتامین را ذخیره کند و نیاز است که این نوع ویتامین روزانه در برنامه غذایی قرار گیرد و در فصول سرد سال لیموشیرین می تواند منبع خوبی برای تامین این نوع ویتامین باشد.

رشیدی به آنتی اکسیدان های موجود در لیموشیرین هم اشاره کرد و افزود: وجود این آنتی اکسیدان ها موجب کاهش التهاب در فرد شده و به تقویت سیستم ایمنی هم کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی فعلی مصرف لیموشیرین به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها و خاصیت آن در تقویت سیستم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میوه پاییزی برای مقابله با کرونا

یک میوه پاییزی برای مقابله با کرونا