مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-18ورزشي

10 زندانی دماوندی آزاد می شوند


معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران از فراهم شدن زمینه آزادی 10 نفر زندانی بدهکار توسط نیکوکاران استان تهران و انجمن حمایت از زندانیان دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اسماعیل جمیاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در آیین کلنگ زنی ساخت سالن ورزش زورخانه ای در ندامتگاه دماوند گفت: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار باشد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در این آیین که جمعی از پیشکسوتان کشتی و ورزش های باستانی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: هدف از حبس؛ اصلاح و تربیت زندانی است تا زمینه بازگشت سعادت مندانه وی به جامعه فراهم و از ارتکاب مجدد جرم پیشگیری شود.

وی ادامه داد: ورزش و ترویج روحیه جوانمردی یکی از برنامه های مهم تربیتی است و بر این اساس ورزش هایی مانند ورزش صبح گاهی، فوتبال چمنی، فوتسال، شطرنج، کشتی و تنیس به صورت روزانه در زندان های استان تهران برگزار می شود و امروز نیز با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این سالن مجموعه ورزشی مددجویان گسترش می یابد.

جمیاری عنوان کرد: از سوی دیگر، برنامه های آموزشی نیز شامل کلا س های فرهنگی، حرفه آموزی، کارگاه های اشتغال و یا تحصیل از نهضت سوادآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 زندانی دماوندی آزاد می شوند

10 زندانی دماوندی آزاد می شوند