مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-19دانش

برخی دانشجویان و اساتید دانشگاه هنوز واکسن نزده اند


به طور میانگین بین 10 تا 13 درصد دانشجویان (حدود 5 هزار نفر) و 16 درصد اساتید هنوز واکسن نزده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا وجهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر از 10 هزار دانشجوی خوابگاهی، هزار و 700 دانشجو در خوابگاه ها اسکان دارند، اظهار کرد: برای دانشجویان کارشناسی همچنان محدودیت داریم و آموزش حضوری را برای این مقطع شروع نکرده ایم مگر به صورت فشرده.

یعنی به دانشکده ها و آموزش اعلام شده در صورت برنامه ریزی، می توانید کلاس ها و امتحانات عملی را در بازه زمانی 2 تا 3 هفته ای برگزار کنید و دانشگاه به این دسته از دانشجویان نیز خوابگاه ارائه می دهد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر اینکه شرط حضور دانشجویان در خوابگاه تزریق 2 دز واکسن است، افزود: آن دسته از دانشجویان ارشد و دکتری که پروپوزال خود را داده اند، می توانند در دانشگاه و خوابگاه حضور یابند.

البته از یک ماه گذشته آن هایی که در حال نگارش پروپوزال خود هستند نیز قبول کرده ایم که به دانشگاه بیایند اما هنوز به ورودی های 1400 مجوز حضور در دانشگاه داده نشده است.

برای 2 هزار تا 2 هزار و 500 دانشجو خوابگاه نداریم وی با بیان اینکه در صورت رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، در حال حاضر برای 2 هزار تا 2 هزار و 500 دانشجو خوابگاه کم داریم، گفت: گفته شده قرار است پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دانشجویان و اساتید دانشگاه هنوز واکسن نزده اند

برخی دانشجویان و اساتید دانشگاه هنوز واکسن نزده اند