مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-19سياسي

عملیات گاز رسانی به روستاهای خاش آغاز شد


نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و 93 روستای بخش های مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش(با توجه به مسیر خط، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و 93 روستای بخش های مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش(با توجه به مسیر خط، افزایش تعداد روستاهای دو بخش، تا 115 روستا در نظر گرفته شده است) آغاز گردید.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا افزود: این پروژه به طول 400 کیلومتر خط شبکه، 360 کیلومتر لوله پلی اتیلن،60 کیلومتر لوله فولادی، ایجاد پنج ایستگاه تغذیه(بخش پشتکوه 150 کیلومتر خط لوله گذاری ،2 ایستگاه تغذیه)و اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی شبکه گذاری گاز در شهر خاش به متراژ 391 کیلومتر به پایان رسیده و با نصب علمک طی هفته های آتی شبکه آماده تزریق گاز است و از ابتدای سال آینده گازرسانی انجام خواهد شد.

گفتنی است طرح ضربتی گازرسانی به شهرهای خاش، میرجاوه و روستاهای تابعه این دو شهرستان با 283 کیلومتر لوله گذاری در سه فاز توسط شرکت گاز استان فارس در حال انجام است و با تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گاز رسانی به روستاهای خاش آغاز شد

عملیات گاز رسانی به روستاهای خاش آغاز شد