مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-19سياسي

«برخورد نزدیک با یک کتاب» شکل گرفت/ خلاء موجود در تئاتر ایران


بابک احمدی خبرنگار و روزنامه نگار حوزه تئاتر اعلام کرد طی جلساتی ماهانه با عنوان «برخود نزدیک با یک کتاب» بحث و گفتگو در خصوص کتاب های تخصصی تئاتر در حوزه ترجمه و تألیف شکل می گیرد.

- بابک احمدی خبرنگار و روزنامه نگار حوزه تئاتر اعلام کرد طی جلساتی ماهانه با عنوان برخود نزدیک با یک کتاب بحث و گفتگو در خصوص کتاب های تخصصی تئاتر در حوزه ترجمه و تألیف شکل می گیرد.

بابک احمدی خبرنگار و روزنامه نگار حوزه تئاتر درباره برگزاری جلسات بحث و گفتگو در خصوص کتاب های تخصصی تئاتر که به تازگی در عمارت روبرو برگزار می شود، به خبرنگار مهر گفت: به همراه مهدی مشهور، سارا رسولی نژاد، احسان شایانفر، حامد اصغرزاده و امیرمحمد ابراهیمی جلسه ای را برگزار کردیم و حول آن تصمیم بر این شد که یک روز در هفته پایانی هر ماه جلساتی را با عنوان برخورد نزدیک با یک کتاب برگزار کنیم و طی آن عناوین تازه منتشر شده تئاتر چه در حوزه ترجمه و چه در حوزه تألیف را معرفی و با حضور علاقه مندان به بحث و گفتگو بگذاریم.

وی یادآور شد: این جلسات به منظور شکل گیری صحبت های دقیق تر حول کتاب ها شکل می گیرد.

احمدی ادامه داد: تصمیم گرفتیم در هر جلسه از مترجم یا مؤلف کتاب و همچنین چند نفر از افراد صاحب نظر تئاتر که وجهه آکادمیک هم دارند دعوت کنیم که برای مدعوین محدودیت سنی مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برخورد نزدیک با یک کتاب» شکل گرفت/ خلاء موجود در تئاتر ایران

«برخورد نزدیک با یک کتاب» شکل گرفت/ خلاء موجود در تئاتر ایران