مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-19سياسي

گسترش نسل علوی به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید گسترش نسل علوی به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود و ما باید به این مسئله اهمیت بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی کانون مداحان ارومیه، اظهار کرد: اهل بیت (ع) بعد از هارون الرشید در تنگنای شدید قرار گرفتند و هر کسی که با آنها ارتباط داشت مورد آزار و اذیت قرار می گرفت، کار بجایی می رسید که حتی با فرزندان اهل بیت (ع) نیز ازدواج نمی کردند.

در این دوران خفقان امام کاظم علیه السلام با تشخیص صحیح از اوضاع زمان یکی از برنامه هایشان ازدیاد نسل بود و ایشان توانستند با درایت خود نسل علوی را در نقاط مختلف تکثیر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در مسئله جمعیت با یک بحران جدی مواجه هستیم و اگر اینگونه پیش رود نیازی به جنگ نیست و باید به این مسئله به دید یک ایدئولوژی نگاه کنیم و در منابر و هیئات مذهبی بدان بپردازیم و در مجالس نیز به تکثیر نسل علوی تاکید کنیم.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله کوثر هستند و خداوند این دین را حفظ خواهد کرد اما چگونگی حفظ دین مهم است، امروزه مسئله ازدیاد نسل یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است و باید در مجالس اهل بیت این مسئله مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش نسل علوی به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود

گسترش نسل علوی به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود