مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-19سياسي

موافقت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات


اعضای هیئت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور برگزار شد، اعضای دولت با محاسبه سوخت تحویلی به بالگردهای امداد و نجات و اورژانس به نرخ یارانه ای موافقت کردند.

هیئت وزیران با توجه به درخواست سازمان اورژانس کشور مبنی بر تحویل سوخت هواپیمایی به صورت فله ای با نرخ یارانه ای برای استفاه توسط بالگردهای اورژانس هوایی مستقر در مناطق دور دست و صعب العبور و فاقد فرودگاه، مصوب کرد نرخ سوخت (ATK) تحویلی به بالگردهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان اورژانس کشور، با مصارف مستقیم در باک هواپیما و به صورت فله با نرخ 6 هزار ریال محاسبه گردد.

** دولت اساسنامه صندوق کارآفرینی امید را اصلاح کرد هیئت وزیران به منظور تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درخصوص اساسنامه صندوق کارآفرینی امید، با پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهوی مبنی بر اصلاح اساسنامه مذکور موافقت کرد.

به موجب این اصلاحیه، ترکیب هیئت مدیره صندوق شامل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون مربوط به معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات

موافقت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات