مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-20اقتصادي

احداث بوستان 40 هکتاری رضوان در منطقه یک شهری قم


مدیر منطقه یک شهرداری قم از احداث بوستان شاخص و 40 هکتاری رضوان در منطقه یک شهرداری قم خبر داد و گفت: این بوستان ازنظر وسعت جز بوستان های بزرگ قم خواهد بود.

- ، علیرضا اقبالیان در جلسه پرسش و پاسخ اهالی منطقه یک شهر قم در مسجد رسول اکرم (باب الجنه) خیابان انقلاب اسلامی اظهار داشت: ساخت مجموعه و سوله های ورزشی وظیفه شهرداری نیست، اما با این وجود شهرداری قم از سال 98 اقدام به احداث 8 سوله ورزشی در مناطق هشت گانه قم کرده که برای هرکدام از این پروژه ها دست کم 20 میلیارد تومان هزینه می شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع های فرهنگی و ورزشی در مناطق کمتر برخوردار شهر قم در حال احداث است تصریح کرد: شهرداری قم با وجود اینکه وظیفه ای در احداث چنین طرح هایی ندارد، اما بر این باور است که باید در مسائل اجتماعی در کنار مردم باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: ساماندهی دروازه ری، شهیدان برقعی و محله نوبهار از امسال به صورت جدی تر آغازشده و در بودجه سال آینده نیز اعتباراتی جهت تکمیل آن ها در نظر گرفته شده تا گره های کور ترافیکی در این محلات برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی محله و طرح چهل اختران نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد عنوان کرد: جمع بندی اقدامات موردنیاز در سفر رییس جمهوری به قم تقدیم هیئت دولت خواهد شد تا بستر لازم برای احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بوستان 40 هکتاری رضوان در منطقه یک شهری قم

احداث بوستان 40 هکتاری رضوان در منطقه یک شهری قم