مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-20سياسي

ساماندهی منطقه حاشیه نشین «14 معصوم» شهر کرمان تسریع شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ساماندهی منطقه 14 معصوم از توابع حاشیه شهر کرمان شد.

- ، محمدرضا پورابراهیمی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات حاشیه شهر و منطقه 14 معصوم گفت: در طول یک سال و نیم گذشته جلسات مستمری برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان با نگاه محوری به جایگاه دستگاه قضایی برگزار شده است و خوشبختانه امروز طرح جامعی برای ساماندهی منطقه محله صنعتی آماده است و به زودی بعد از مصوبات کمیسیون های تخصصی در استان و موافقت های وزیر ساماندهی را انجام می دهیم.

پورابراهیمی ادامه داد: پس از ساماندهی امور در محله صنعتی، ساماندهی منطقه 14 معصوم نیز در دستور کار قرار گرفته است و باید توجه داشت که 14 معصوم از مناطق خاص کرمان است و مردم درگیر مسائلی هستند که در این منطقه شکل گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حوزه الله آباد چندین جلسه داشته ایم و جمع بندی بسیار خوبی در این رابطه انجام شده است، تاکید کرد: در صدد هستیم براساس ضوابط آنچه امکان پذیر است را به کار گیریم تا وضعیت منطقه 14 معصوم ساماندهی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر این مطلب که دستگاه قضایی به مسائل حقوقی و قضایی منطقه اشراف کاملی دارد، ادامه داد: وضعیت اسناد و املاک منطقه باید مشخص شود و تکلیف خود را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی منطقه حاشیه نشین «14 معصوم» شهر کرمان تسریع شود

ساماندهی منطقه حاشیه نشین «14 معصوم» شهر کرمان تسریع شود