مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-21دانش

تجلیل از 12 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور منطقه 5 کشور در کرمانشاه  


طی مراسمی به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه از 12 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های پیام نور منطقه پنج کشور - ایلام، کرمانشاه و کردستان- تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه طی مراسمی به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه از 12 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های پیام نور منطقه پنج کشور - ایلام، کرمانشاه و کردستان- تجلیل شد.

بهمن سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه و رییس دبیرخانه منطقه پنج دانشگاه پیام نور کشور در حاشیه این مراسم که امروز(30 آذر) برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در این مراسم از 12 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های پیام نور کرمانشاه، کردستان و ایلام تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این پژوهشگران در گروه های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی از دانشگاه های منطقه پنج کشور برگزیده شده اند که همزمان با مراسم کشوری تجلیل از پژوهشگران برتر کشور از آنها تقدیر شد.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با بیان اینکه 10 نفر از این افراد پژوهشگر و دو نفر هم فناور هستند، عنوان کرد: در میان پژوهشگران برتر از دکتر حجت ویسی که برای دومین سال پیاپی در فهرست یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته و افتخاری برای دانشگاه های پیام نور منطقه غرب کشور است، تجلیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 12 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور منطقه 5 کشور در کرمانشاه  

تجلیل از 12 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور منطقه 5 کشور در کرمانشاه