مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:352021-12-22سياسي

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد


شورای فرهنگ عومی لامرد مسابقه بهترین عنوان برای لامرد را مصوب کرد.

- ، حجت الاسلام حسین زاده ظهر چهارشنبه در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، گفت: رسالت شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و رصد فعالیت های فرهنگی شهرستان است و همه باید تلاش کنیم که معضلات در جامعه حادث نشود، که این مهم مانند مریضی است که باید پیشگیری مقدم بردرمان قرار گیرد.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: مبنای برنامه ریزی در شورا باید گزارش آمارهای دستگاه های ذیربط در رابطه با معضلات در سطح شهرستان باشد و همه می بایست به اندازه ظرفیت وجودیشان تلاش کنند.

در ادامه اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان نیز بر اولویت بندی موضوعات شورا تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی را ابتدا باید از خود شروع کنیم، ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادها، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم از بهترین معروف هایی است که همه باید در انجام آن اهتمام ورزند.

محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از برگزارکنندگان مراسم عمومی و سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی، حضور پرشور مردم در مراسم فاطمیه را نشان از دلدادگی مردم ولایتمدار شهرستان نسبت به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد

برگزاری مسابقه بهترین عنوان برای لامرد